Back to All Events

Natečaj Kisla rima 2020


Slam Zverine v sodelovanju z MKC Maribor in MKC Črko ponovno iščejo najslabše in najbolj neokusne verze v slovenskih oglasih! Poznaš oglas, pri katerem se ti “postavijo kocine pokonci”? Potem ga prijavi do 22. avgusta in se poteguj za prikupne nagrade!

O NATEČAJU

Pesniško društvo Slam Zverine, ki deluje v Mariboru, je pod okriljem pesniškega dogodka Ožuljeni jezik, ki že pet let poteka v soorganizaciji MKC Maribor in partnerjev,  v letu 2019 prvič izpeljalo natečaj Kisla rima, ki je bil namenjen razglasitvi in izpostavitvi slabih in/ali neokusnih verzov v slovenski oglaševalski panogi.

Organizatorji razpisa si s tovrstnim kritičnim pristopom prizadevajo opozoriti javnost, da je poezija v oglaševalski panogi pogosto zlorabljena, podcenjena ali se jo jemlje preveč zlahka, opozoriti želijo na pogosto slabo prikriti seksizem in šovinizem, kar vse kaže na neprofesionalen pristop k žanru, ki med Slovenci že od nekdaj nosi status ene od kronskih umetnosti.

Lansko leto je žirija razpisa naziv Kisla rima prisodila pesnitvi, ki se je pojavila v oglasu podjetja Jupol z izvirnim naslovom »Jupol srce«. Žirantje so ob razglasitvi zapisali, da je pesnitev polna ponesrečenih pesniških metafor, prikritih seksualnih sugestij, prisiljenih rim in melodrame. Oglas je na natečaj prijavil Marko Kolarič, ki je kot pošiljatelj prejel priznanje in nagrado. Oglas si lahko ogledate na tej povezavi.

Vabimo vas k sodelovanju na natečaju v letu 2020!

POGOJI SODELOVANJA

Za naziv Kisla rima se lahko potegujejo pesmi in/ali posamične rime v oglasih v kateremkoli slovenskem oglaševalskem mediju – v radijskih in televizijskih oglasih, na oglasnih panojih, v revijah, časopisih ali katalogih, na spletu. Svoje predloge posredujte na naslov  ozuljenijezik@gmail.com ali kot zasebno sporočilo na Facebook stran Slam zverine. Ob tem pripišite, da oglas prijavljate na razpis #kislarima2020, kateremu podjetju pripada oglas ter svoje kontaktne podatke. Priznanje prejme oseba, ki bo posredovala zmagovalno rimo, lovoriko pa bomo poslali tudi na podjetje, katerega marketinški oddelek je oglas ustvaril. Ob poslani pesmi/rimi  je treba predložiti dokaz, da se je le-ta res pojavila v oglaševalskem mediju. V primeru, da gre za tiskano besedilo, je najbolje, da nam pošljete fotografijo. Če ste pesem slišali po radiu ali televiziji, morate predložiti vsaj podatke o tem, kdaj točno in na katerem kanalu ste ta oglas zasledili (če uspete oglas posneti, še toliko bolje). V primeru, da gre za starejše oglase, ki se trenutno ne vrtijo, morate priložiti foto/video/zvočni dokaz, sicer prijave ne bo mogoče upoštevati. Prijave veljajo vse do sobote, 22. avgusta.

Razglasitev ter podelitev nagrade bo potekala na mariborskem predizboru za državno prvenstvo v slam poeziji, ki bo konec meseca.

Natečaj pripravlja Pesniško društvo Slam zverine v sodelovanju z MKC Maribor.

foto: Nina Medved

foto: Nina Medved