VIRTUALNA PODOBA KC PEKARNA
Že veš, da lahko Kulturni center Pekarna obiščeš tudi v virtualnem svetu?
Klikni spodnjo povezavo in se podaj na virtualno pekarniško dogodivščino!
PREMIERNA PREDSTAVITEV NA DNEVU ODPRTIH VRAT MKC MARIBOR 16.06.2017
Običajno smo KC Pekarno predstavljali besedno, v tiskani in verbalni obliki. To leto smo se odločili za drugačen pristop in smo jo predstavili virtualno.
Predstavili smo novo celostno podobo in programe, obiskovalce povabili na vodena ogleda po hostlu Pekarna – mladinskem hotelu javnega zavoda MKC Maribor – in po kulturnem centru Pekarna.
Direktorica MKC Maribor Maja Malus Azhdari je pojasnila, da se jim zdi pomembno, da se javni zavod in avtonomna cona aktivno povežeta in dopolnita, saj je le tako »moč zasledovati rast KC Pekarne«.
Dan odprtih vrat pa je bil namenjen predvsem predstavitvi novosti in projektov, ki jih izvajajo člani MKC Maribor. V ospredju pa je bila predstavitev virtualnega sprehoda po KC Pekarni skozi akcijsko igrico.
AVTORJI IN USTVARJALCI VIRTUALNEGA SPREHODA
Uporabnika Pekarne in kreatorja dogajanj v Pekarni kot tudi idejna in kreativna avtorja današnje virtualne predstavitve sta Kulturni center Pekarno postavila v ospredje v akcijski video igrici.
Sašo Rek je arhitekt, ki lahko rečemo, da je večino svojega prostega časa preživel v Pekarni. Svoje znanje in čas namenja izboljševanju položaja skupnosti, predvsem pa k izboljšanju stanja samih stavb. Je oseba, ki najbolje pozna celoten kompleks Pekarne. Prav tako je profesor na Fakulteti za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo,mentor projektov MKC Maribor, ki je letos v sklopu projekta Delavnic za arhitekturno risanje dijake, ki so se vpisali na arhitekturni študij vodil, da so izdelali perspektivni izris v centralni perspektivi. Predvsem pa je Sašo aktiven uporabnik Pekarne in njen dolgoletni zagovornik.
Štefan Varga v Pekarno prav tako zahaja že dolga leta, tudi sam je njen uporabnik in ustvarjalec. Pekarno pozna zelo dobro in jo je skozi svoje oči zajel virtualno. Je ustvarjalec igrice in računalniški moderator . Njegova zamisel je, da video igra ne bo tipična enolična akcijska igra z eno tematiko, ampak da se bo tako kot se spreminja Pekarna, spreminjala tudi sama. Trenutno se bo igralec lahko virtualno sprehodil po prostorih celotnega kompleksa KC Pekarne in jo doživljal.
Pomemben člen ustvarjanja je tudi Matjaž Kaizer, ki je pripravil teksture na 3D objekte, kar pomeni, da je fotografije stavb prilepil na virtualne zgradbe v igrici. Prav tako pa pomaga pri vzpostavitvi dostopa virtualnega sprehoda po Kc Pekarni na naši spletni strani.
OPIS PROJEKTA
Vsebina projekta je virtualni, navidezni sprehod skozi ali mimo objektov, ki se nahajajo v območju Kc Pekarna. Uporabnik se s pomočjo ukazov na tipkovnici pomika po prostoru in medprostoru objektov, jih spoznava iz vseh možnih perspektiv, hkrati pa mu je v podmeniju ponujena možnost vpogleda v vsebino prostora oz. kaj se v prostoru dogaja, kako deluje, ipd.
Program, nameščen na računalnik omogoča sprehod po Kc Pekarna iz fotelja dnevne sobe. Aplikacijo je v elektronski obliki možno deliti in nam služi kot promocijski material,... Projekt je možno nadgrajevati z dodajanjem vsebin, ki bi se ali se bodo dogajale v prostorih, tako bi bil navidezni prostor vedno aktualiziran, z različnimi intervencijami, tudi arhitekturnimi pa lahko sestavljamo svoje ali nove scenarije.
Izvedba projekta: Računalniško modeliranje objektov KC Pekarna
V prihodnosti je želja izdelati tudi »igrico« na temo Kc Pekarna. Scenarij o vsebini in likih v igrici je v nastajanju in je želja za naslednji projekt.