Back to All Events

[Kulturni inkubator] Razstava: Roka tako, roka tako

  • Kulturni inkubator 18 Koroška cesta Maribor, Upravna enota Maribor, 2000 Slovenia (map)

Razstava v razstavišču Kulturnega inkubatorja

ROKA TAKO, ROKA TAKO

Torek, 10. september 2024 // 18:00 // Kulturni inkubator

V torek, 10. septembra, bo ob 18. uri v razstavišču Kulturnega inkubatorja skupinska razstava Roka tako, roka tako, ki jo bo kurirala mlada umetnica Vita Tušek. Razstava bo na ogled do konca septembra 2024.

Roka tako, roka tako je skupinska razstava, ki pod kuratorstvom mlade umetnice Vite Tušek združuje vizualne predstavitve naših osnovnih orodij, ki jih vsakodnevno uporabljamo — predstavitve rok. Kuratorica je sodelujoče razstavljavce povabila, da fotografirajo svojo dominantno roko, pri čemer naj poudarijo dlan in hrbtno stran. Sodelujoči so roko fotografirali sami iz svoje perspektive, zaželeno je bilo belo ozadje.

Projekt zajema raznolikost, intimnost in moč rok, s katerimi si (ali pa tudi ne) oblikujemo naš svet. Od hranjenja in čiščenja do dela in ustvarjanja roke so tihi pogon našega vsakdana.

- Vita Tušek, kuratorica razstave Roka tako, roka tako

O VITI TUŠEK

Vita Tušek (1998) je svojo študijsko pot začela s študijem vizualnih komunikacij (grafično oblikovanje) in svojo pot nadaljevala v študij fotografije Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani (ALUO). Poslužuje se različnih fotoaparatov – analognih, polaroidnih (instantnih) in digitalnih. Blizu so ji tudi različne tehnike tiskanja, zato kot medij izražanja pogosto uporablja zine, ki jih tiska doma na domačem tiskalniku. Rada ima kontrolo nad celotnim procesom – od vsebine do končnega izdelka. 

Med drugim je njena razstava na ogled v galeriji Web Nox, ki je spletno razstavišče naše Galerije Media Nox. Tam se predstavlja z razstavo Nočeš videt? Poglej; na kateri so uvrščene tri serije/projekti – Ne vidim, poglej, Roge in mrtvi ptiči – ki pri gledalcu vzbudijo močno nelagodje. V projektu Ne vidim, poglej izhaja iz svoje slabovidnosti in želi izpostaviti kadriranje, ki ga povzročajo očala – torej megleno vidno polje in jasno. Idejo je želela aplicirati na arhivske fotografije, kjer je znova in znova naletela na spontane fotografije stopal.

Fotografija različnih dlani